Uddannelse og Forskning | egedal lokal subsite

Egedal Radikale Venstre

Uddannelse og Forskning

Er du enig i, at uddannelse er det vigtigste, vi kan give vores børn og unge? Har du særlige erfaringer på uddannelses- eller forskningsområdet, som du gerne vil dele med de radikale ordførere, eller interesserer du dig bare for, hvordan vi bedst sikrer kvaliteten på de danske skoler og universiteter? Så skal du være med i Dialogforum for Uddannelse og forskning.
I Dialogforum for Uddannelse og Forskning udarbejder vi forslag til udtalelser fra hovedbestyrelsen og landsmødet, kommer med input til de politiske programmer, og arbejder løbende på at skabe debat og kendskab til den radikale uddannelses- og forskningspolitik. Det er vores mål at fungere som en ressourcebank for folketingsgruppen, hovedbestyrelsen og andre foreningsled, og derfor arbejder vi i mindre undergrupper. Her kan medlemmer med specialviden eller særlig interesse for specifikke områder levere faglig ekspertise og løbende fokus på disse emner i tæt, løbende dialog med ordførere, sekretariat, FU samt de øvrige HB-nedsatte udvalg.

Sådan kan du være med

Formand: